Návrh propagace firmy Filtry Tomík Kangen voda s využitím informačních technologií – Tomáš Měchura
Tomáš Měchura
Bachelor's thesis
Návrh propagace firmy Filtry Tomík Kangen voda s využitím informačních technologií
Proposal for the promotion of the company Filtry Tomík Kangen water with using information technology
Abstract:
Měchura, Tomáš. Návrh propagace firmy Filtry Tomík Kangen voda s využitím infor- mačních technologií. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Tato práce se věnuje návrhu propagace pro firmu Filtry Tomík Kangen voda a také návrhům pro zlepšení aktuální situace marketingu firmy. Pro vypracování veškerých návrhů byl předem proveden kvalitativní výzkum, analýza vnitřního a vnějšího prostředí …moreAbstract:
Měchura, Tomáš. Návrh propagace firmy Filtry Tomík Kangen voda s využitím infor- mačních technologií. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.This thesis deals with the promotion of the company Filtry Tomík Kangen Voda and offers suggestions for improving the company’s marketing activities. Before elaborating all suggestions have been made using qualitative research with analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
- Reader: Oldřich Trenz, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MĚCHURA, Tomáš. \textit{Návrh propagace firmy Filtry Tomík Kangen voda s~využitím informačních technologií}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/d4pi7r/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek -
Internet memes as a means of persuasion in advertising discourse
Jan HRONSKÝ -
Reklamní kampaň a její plánování
David Levička -
Online marketingová kampaň e-shopu www.titkakhodinky.cz
Venglář Venglář -
Online reklamní kampaň značky Colvia
Kowolowská Kowolowská -
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
Milan Tkáč -
‘Thank you for leaving all your good advice at the door’: On ASPEKT and Online Feminism
Vanda Maufras Černohorská -
Optimalizace online marketingové komunikace vybrané firmy
Šimeček Šimeček