The use of authentic texts in English lessons – Mgr. Kristýna Loudová
Mgr. Kristýna Loudová
Diplomová práce
The use of authentic texts in English lessons
The use of authentic texts in English lessons
Anotace:
Cílem této práce je vytvořit prakticky zaměřené hodiny anglické jazyka pro dospělé studenty a jejich učitele. Výukové jednotky jsou sestaveny na základě autentických textů, které byly získány z jejich originálního kontextu a jazykového prostředí. Autorka se snaží dokázat, že i v uměle vytvořených podmínkách je možné plně využít výhod autentického textu. Výběr vhodných aktivit umožňuje zachovat původní …víceAbstract:
The thesis aims to provide English teachers and their adult learners with practically oriented teaching units based on the authentic materials obtained directly from their original context and language community. Furthermore, the thesis goes on to prove that even within an artificial environment it is possible to profit from the authentic text’s multifarious advantages. The use of appropriate activities …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m5r2y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Radek Vogel, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Teaching the Present Perfect Using Project 4 Coursebook in the Time of Remote Learning
Zuzana Zlámalová -
Územní a populační vývoj obce Stará Bělá jako námět vyučovací hodiny
Šárka JURÁŇOVÁ -
Comparative study of teaching reading in English classes at two primary schools in Brno
Kristýna Mrázová -
Reading Activities for the Basic Schools
Jana Janečková -
Using Literature in ELT in the Secondary School: Extensive Reading
Zuzana Tomková -
The use of authentic texts in reading
Valerie Hotová -
Nácvik a metodika hip hopu pro začátečníky a mírně pokročilé.
Jiří BĚHOUNEK -
The Mutual Influence of an Adult Learner and a Beginning Tutor in One-to-One Classes: a Case Study Based on Learning Style Preferences
Zuzana Habrovanská