The use of authentic texts in reading – Bc. Valerie Hotová
Bc. Valerie Hotová
Diplomová práce
The use of authentic texts in reading
The use of authentic texts in reading
Abstract:
The diploma thesis attempts to explore the issue of authentic texts in reading. Firstly, the fundamental theoretical questions connected to the term communicative competence within the framework of reading are discussed. Particular attention in the theoretical part of the thesis is devoted to reading and the use of authentic texts with the comparison of the Framework Education Programme for Elementary …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá otázkou využití autentických textů ve vyučování čtení. Nejprve jsou diskutovány fundamentální teoretické otázky týkající se komunikační kompetence a čtení. Zvláštní pozornost v části teoretické je věnována čtení za pomocí autentických textů v porovnání s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání. Následně je realizován maloplošný výzkum s cílem zjistit, zdali …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 2. 2013
- Vedoucí: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOTOVÁ, Valerie. \textit{The use of authentic texts in reading} [online].
Pardubice, 2012 [cit. 2019-12-08]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/g3r4a9/>.
Diplomová práce.
Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická.
Vedoucí práce Mgr. Irena Reimannová, Ph.D..
Jak správně citovat práci
Hotová, Valerie. The use of authentic texts in reading. Pardubice, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání praktická škola jednoletá z pohledu učitelů a žáků
Marie Brabcová -
Školní vzdělávací program pro obor vzdělání Kuchař - číšník na SOŠ a SOU v Poličce
Renata Zrůstová -
Zařazení ukázek z literatury pro děti a mládež do vybraných učebnic češtiny pro 1. stupeň ZŠ
Klára Cabáková -
Porovnání učebnic matematiky pro 4. a 5. ročník základní školy a s Rámcově vzdělávacím programem pro základní vzdělávání
Lenka Chvojsíková -
Úroveň vstupních kompetencí pro zvládání učebního oboru v závislosti na absolvovaném školním vzdělávacím programu pro základní vzdělávání
Pavlína BASLEROVÁ -
„Děláme to pro sebe“ Kurz osobnostní a sociální výchovy pro žáky šestých tříd
Lucie Horáková