Marketingová strategie produktové řady – Bc. Monika Ježkova
Bc. Monika Ježkova
Diplomová práce
Marketingová strategie produktové řady
Marketing strategy of product line
Anotace:
Předmětem diplomové práce je marketingová strategie produktové řady společnosti X-life s.r.o. První část práce je zaměřená na teoretická východiska marketingového mixu, marketingových analýz a aplikaci marketingových strategických variant. Výsledná část se zabývá analýzou prostředí společnosti v oblasti dětských nápojů s cílem zjistit možné invence ve strategickém rozhodování a vyhodnotit nejefektivnější …víceAbstract:
Subject of this thesis is an X-life, s.r.o. product line marketing strategy. First part of the thesis is focused on theoretical basis of marketing mix, marketing analysis and marketing strategic variants applications. Final part is concerned with company environment analysis in area of drinks for children with aim to find possible inventions in strategic decision making and evaluate the most effective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Kala, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Comparative Analysis in the Cybersecurity Industry of Check Point Software Technologies and Palo Alto Networks Years 2014-2018 the Reliability of the Companies and the Optimal Way of Financing Them
Carlos Mizrahi Nedvedovich -
Analysis of the impact of the merger of Vodafone Ltd. and Idea Ltd.
Yogiraj Bhavsar -
Analysis of Green Marketing in Russian Large Enterprises (Case Study of Company VkusVill)
Ivan Rozhko -
Analysis and Comparison of Financial Statements of Companies in the Field IT
Mikhail Teterin -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
Marketingová strategie Tierra Verde
Tereza Černá -
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na spotřebitelském trhu
Nikola Vrbová -
Marketingová strategie společnosti Manufaktura
Tereza Rosová
Název
Vložil
Vloženo
Práva