Hodnocení kritérií nákupního rozhodování při nákupu potravin – Monika Nohýnková
Monika Nohýnková
Bachelor's thesis
Hodnocení kritérií nákupního rozhodování při nákupu potravin
Evaluation of purchasing decision criteria in food purchasing
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem hodnocení kritérií nákupního rozhodování při nákupu potravin. Cílem je přiblížit kritéria, která mají vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů v konkrétním regionu. Práce je rozdělena do dvou hlavních části, na teoretickou část a praktickou část. Teoretická část poskytuje základní informace o marketingu, spotřebitelském chování a kritériích nákupního rozhodování …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of evaluation of purchasing decision criteria in food purchasing. The aim is to present the criteria that influence the purchasing decisions of consumers in a particular region. The thesis is divided into two main parts, a theoretical part, and a practical part. The theoretical part provides basic information about marketing, consumer behaviour and purchasing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 3. 2024
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Jakub Ječmínek, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOHÝNKOVÁ, Monika. \textit{Hodnocení kritérií nákupního rozhodování při nákupu potravin}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/d52afl/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Theses on a related topic
-
E-commerce consumer behavior in Russia
Adelia Shakirova -
Retail market situation in the Czech Republic in comparison with Russia. Differences, innovative approaches
Dmitrii Petrenko -
Crisis as tool to grow in retail
Kasymgalieva Kasymgalieva -
Efektivita různých forem reklamy pro makléřské společnosti nabízející retail investing na českém trhu
Richter Richter -
Český retailový bankovní trh po roce 2007
Igor Březina -
Vstup podniku na maloobchodní trh a rozvoj jeho inovační činnosti
Kristýna Bistiaková -
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu
Martin Kubát -
Maloobchodní trh s pivem. Příležitosti pro pivní kategorie
Marie Caldová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights