Martin Kubát

Bakalářská práce

Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu

Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním marketingových strategií firem Lidl ČR a Penny Market ČR. V teoretické části budou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu, jejichž pochopení je potřebné pro další práci se získanými daty v praktické části. Budou vysvětleny pojmy jako jsou například marketingová strategie, marketingový výzkum nebo marketingový mix. V praktické části budou uvedeny marketingové …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with a comparison of marketing strategies employed by two companies – Lidl CR and Penny Market CR. In the theoretical part the thesis will focus on explaining basic concepts from the marketing breach understanding of which is going to be essential in the practical part of this work. The focus will be on terms such as marketing strategy, marketing research or marketing mix …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Identifikátor: http://theses.cz/id/oi41y0/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2023

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty