Reakce učitele na nekázeň žáků se specifickými vzdělávacími potřebami – Bc. Markéta Plachá
Bc. Markéta Plachá
Diplomová práce
Reakce učitele na nekázeň žáků se specifickými vzdělávacími potřebami
The teacher's reactions to the indiscipline of pupils with special educating needs
Anotace:
Magisterská diplomová práce se zabývá reakcemi učitele na nekázeň ve třídě, kterou navštěvují žáci se specifickými vzdělávacími potřebami. Klade si za cíl vytvořit typologii reakcí učitele na nekázeň žáků, dále zjistit, které z těchto reakcí se vyskytují nejčastěji, a jak na sebe jednotlivé reakce při výuce navazují. Práce je rozdělena na dvě části. První teoretická část se zabývá základními pojmy …víceAbstract:
The thesis deals with the reactions of a teacher to indiscipline in the class, attended by the pupils with special educating needs. It aims to form a typology of teacher’s responses to indiscipline of students, as well as to determine which of these reactions occur most frequently, and how the individual reactions in the classroom followed. The thesis is divided into two parts. The first one, the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hwewx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Reakce učitelů, žáků a rodičů na změnu závěrečného hodnocení na vybrané základní škole – případová studie
Jitka Šufajzlová -
Reakce učitelů, žáků a rodičů na změnu závěrečného hodnocení - případová studie
Julie Grombířová -
Reakce žáků, rodičů a učitelů ve vybrané škole na změnu závěrečného hodnocení
Michaela Tomková -
Reakce učitelů v MŠ v Plzeňském kraji na výzvová chování dětí
Anna VAVERKOVÁ -
Vzdělávací potřeby u pracovníků zvolené organizace
Jana Michalčíková -
Analýza podmínek edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při přechodu na druhý stupeň základní školy
Zuzana Pištorová -
Odměny a tresty z pohledu žáků a učitelů základních škol v Brně a Kuřimi
Andrea Kunstová -
Role třídního učitele v řešení nekázně a její prevenci
Leona Ševčíková