Dan Janík

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy Red Bull ČR, s.r.o.

Marketing strategy of Red Bull Czech Republic
Anotace:
Práce se zabývá teoretickými informacemi souvisejícími s problematikou marketingové strategie a marketingem značky. Dále obsahuje popis a organizaci firmy Red Bull ČR, s.r.o. samotné. V praktické části se práce zabývá vyhodnocením marketingového výzkumu zaměřeného na zjištění vlivu marketingových aktivit na změnu povědomí o značce Red Bull a zjišťováním preferencí konzumentů.
Abstract:
Work consider theoretic information related to marketing strategy and brand marketing. There is description of Red Bull Czech Republic company and its organization in second part of work. In practical part of work is analyze of marketing research about influence of marketing activities and analyze of consumer preferences.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Táňa Vávrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/16323

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management