Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele – Bc. David Cvrkal, BSBA
Bc. David Cvrkal, BSBA
Diplomová práce
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Modern Marketing and its Influence on Consumer Purchase Decisions
Anotace:
Vliv moderního marketingu na nákupní rozhodování spotřebitele je v dnešním globálním a hyperkonkurenčním světě velmi významným jevem a skutečností. Společnosti, které rozpoznaly a dostatečně rychle do svých obchodních strategií aplikovaly sílu a důležitost moderního marketingu, slaví úspěch a získávají tak nejen konkurenční výhodu, ale hlavně nové loajální klienty. Aktuálnost zvoleného tématu potvrzuje …víceAbstract:
The influence of modern marketing on consumer´s buying decisions in today's global and hyper-competitive world is a very important fact and reality. Companies that recognized the power and importance of modern marketing and quickly applied it into their business strategies achieve success and gain not only a competitive advantage but new and loyal clients as well. The situation on the market of financial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dw0ax/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
The European alternatives to the liberal economies after the First World War: the authoritarian and conservative economic models of Spain and Portugal and the centrally planned economy of Czechoslovakia
Matteo Serra -
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
Suraj Gupta -
Alternativní životní styly a chování spotřebitele
Veronika Rejčová -
Vliv technologického pokroku na nákupní chování zákazníků
Jusuf Nawabi -
Moderní technologie v retailu
Lucie Pokorná -
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
Lucie Želenská -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko