B.Sc. Krizzia Mae Navarro

Diplomová práce

Consumer-Based Brand Equity and Purchase Intention towards Counterfeit Goods

A Study of the Non-Original Branded Athletic Footwear Market in the Philippines

Consumer-Based Brand Equity and Purchase Intention towards Counterfeit Goods
Abstract:
The problem of counterfeiting is a continually growing global concern for businesses, especially with the prevalence of international trade and emergence of manufacturing technologies. This is particularly true for multinational businesses with highly recognized brands, especially in the fashion retail industry, which counterfeiters imitate into lower-cost, lower-quality products available for public …více
Abstract:
The problem of counterfeiting is a continually growing global concern for businesses, especially with the prevalence of international trade and emergence of manufacturing technologies. This is particularly true for multinational businesses with highly recognized brands, especially in the fashion retail industry, which counterfeiters imitate into lower-cost, lower-quality products available for public …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Navarro, Krizzia Mae. Consumer-Based Brand Equity and Purchase Intention towards Counterfeit Goods. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta