Osobnost vychovatele školní družiny podle typologie MBTI. – Denisa KOJECKÁ
Denisa KOJECKÁ
Bachelor's thesis
Osobnost vychovatele školní družiny podle typologie MBTI.
The Personality of a School Club Caretaker Evaluated Based on the MBTI Typology.
Abstract:
Cílem mé práce je vytvořit si představu o osobnostních typech vychovatelů ŠD na základních školách. Podstatou mé bakalářské práce s názvem Osobnost vychovatele Školní družiny podle typologie MBTI je seznámit se s osobnosti vychovatele školní družiny v rovině teoretické a výzkumné. Osobnost vychovatele je velkou součástí výchovného procesu a podílí se na úspěšnosti výchovného působení na žáky. V teoretické …moreAbstract:
The goal of my work is to create an idea about personality types of after-school childcare and elementary school caretakers. The essence of my bachelor thesis named The caretaker's personality in after-school childcare according to the MBTI typology is to become aquainted with the caretaker's personality in the after-school childcare in both theoretical and investigative field. The caretaker's personality …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Bohdana Richterová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOJECKÁ, Denisa. Osobnost vychovatele školní družiny podle typologie MBTI.. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Social Pedagogy
Theses on a related topic
-
Osobnost vychovatele školní družiny podle typologie MBTI.
Denisa KOJECKÁ -
Rozvoj hudebnosti v prostředí školní a mimoškolní edukace: vliv intenzivní participace v komplexním hudebně edukačním projektu na vybrané parametry osobnosti adolescentů související s jejich profesní orientací.
Karel DOSTÁL -
Chronotyp osobnosti a jeho vliv na vývoj tělesné hmotnosti u adolescentek během školního roku
Lenka SLÁDKOVÁ -
Osobnost vychovatele školní družiny podle typologie MBTI.
Denisa KOJECKÁ -
Temperament žáka v kontextu jeho úspěšnosti ve škole
Markéta KULOVANÁ -
Temperament žáka a jeho pozice v třídním kolektivu na počátku dospívání
Bára ČEKALOVÁ