Osobnost vychovatele školní družiny podle typologie MBTI. – Denisa KOJECKÁ
Denisa KOJECKÁ
Bachelor's thesis
Osobnost vychovatele školní družiny podle typologie MBTI.
The Personality of a School Club Caretaker Evaluated Based on the MBTI Typology.
Anotácia:
Cílem mé práce je vytvořit si představu o osobnostních typech vychovatelů ŠD na základních školách. Podstatou mé bakalářské práce s názvem Osobnost vychovatele Školní družiny podle typologie MBTI je seznámit se s osobnosti vychovatele školní družiny v rovině teoretické a výzkumné. Osobnost vychovatele je velkou součástí výchovného procesu a podílí se na úspěšnosti výchovného působení na žáky. V teoretické …viacAbstract:
The goal of my work is to create an idea about personality types of after-school childcare and elementary school caretakers. The essence of my bachelor thesis named The caretaker's personality in after-school childcare according to the MBTI typology is to become aquainted with the caretaker's personality in the after-school childcare in both theoretical and investigative field. The caretaker's personality …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Bohdana Richterová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOJECKÁ, Denisa. Osobnost vychovatele školní družiny podle typologie MBTI.. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Social Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Osobnost vychovatele školní družiny podle typologie MBTI.
Denisa KOJECKÁ -
Rozvoj hudebnosti v prostředí školní a mimoškolní edukace: vliv intenzivní participace v komplexním hudebně edukačním projektu na vybrané parametry osobnosti adolescentů související s jejich profesní orientací.
Karel DOSTÁL -
Chronotyp osobnosti a jeho vliv na vývoj tělesné hmotnosti u adolescentek během školního roku
Lenka SLÁDKOVÁ -
Osobnost vychovatele školní družiny podle typologie MBTI.
Denisa KOJECKÁ -
Temperament žáka v kontextu jeho úspěšnosti ve škole
Markéta KULOVANÁ -
Temperament žáka a jeho pozice v třídním kolektivu na počátku dospívání
Bára ČEKALOVÁ