Spolupráce formou třídních schůzek na 1. stupni ZŠ – Mgr. Pavlína TVARDKOVÁ
Mgr. Pavlína TVARDKOVÁ
Master's thesis
Spolupráce formou třídních schůzek na 1. stupni ZŠ
The Cooperation in the Form of Class Meetings at Primary School
Abstract:
Tématem této diplomové práce je spolupráce formou tripartitních schůzek na prvním stupni základní školy. Teoretická část je rozčleněna na pět kapitol. Zabývá se pojmem spolupráce, učiteli, rodiči a jejich vzájemnou interakcí. Rozděluje a definuje vybrané kurikulární dokumenty na státní i školské úrovni. Popisuje konkrétní formy spolupráce v klasických, alternativních školách i v zahraničí. Charakterizuje …moreAbstract:
The topic of the thesis is Cooperation in the form of tripartite meetings at the first grade of elementary school. The theoretical part is subdivided into five parts. It deals with the topics such as cooperation, teacher, parents and their mutual interaction. It also divides and defines specific curicullum documents at the state and school level. Moreover, the thesis describes specific forms of cooperation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Taťána Göbelová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TVARDKOVÁ, Pavlína. Spolupráce formou třídních schůzek na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Případová studie malotřídní základní školy
Johana SÝKOROVÁ -
Mnohočetná případová studie vlivu zavedení konceptu vzdělávání mimořádně nadaných dětí do výuky na malotřídní škole
Helena Fikarová -
Spolupráce školy s rodinou se zaměřením na třídní schůzky
Marie Hašková -
Třídní schůzky pohledem třídních učitelů na víceletém gymnáziu
Monika Juračáková -
Třídní schůzky a začínající učitel
Lucie ŠURANSKÁ -
Třídní schůzky
Jana Pejchalová -
Komunikace učitelů a rodičů žáků na střední škole se zaměřením na třídní schůzky
Kateřina Šoustarová -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková