Faktory ovlivňující chování spotřebitele při nákupu fitness produktů – Jakub Čagánek
Jakub Čagánek
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující chování spotřebitele při nákupu fitness produktů
Factors Influencing Consumer Behaviour when Buying Fitness Products
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na identifikaci faktorů ovlivňujících chování spotřebitelů při nákupu fitness produktů a poskytuje návrhy a doporučení pro firmy působící na tomto trhu. Cílem této práce je identifikovat faktory, které ovlivňují chování spotřebitelů při nákupu fitness produktů. V rámci této práce byla použita kvantitativní metodologie v podobě dotazníkového průzkumu. Respondenti byli …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the identification of factors influencing consumer behaviour when purchasing fitness products and provides suggestions and recommendations for companies operating in this market. The goal of this thesis is to identify the factors that influence consumer buying behaviour for fitness products. A quantitative methodology in the form of a questionnaire survey was used in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153114
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Hana Janáčková
- Oponent: Josef Kašík
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČAGÁNEK, Jakub. \textit{Faktory ovlivňující chování spotřebitele při nákupu fitness produktů}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/d61nxh/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské preference při nakupování fair trade kávy
Jana Mašková -
Spotřebitelské preference při nákupu vína
Veronika Stávková -
Spotřebitelské preference při nákupu a spotřebě cukru a jeho alternativ v České republice
Kateřina Laňarová -
Spotřebitelské postoje a preference při nákupu kávy
Lenka Schrömerová -
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Vliv celebrit v reklamě na nákupní chování zákazníků
Lucie Hrušková -
Vliv dětí na nákupní chování rodiny
Kateřina Martínková -
Nákupní chování obyvatel zvoleného města spojené s nákupem na splátky
Petra Adamcová