Jakub Čagánek

Bakalářská práce

Faktory ovlivňující chování spotřebitele při nákupu fitness produktů

Factors Influencing Consumer Behaviour when Buying Fitness Products
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na identifikaci faktorů ovlivňujících chování spotřebitelů při nákupu fitness produktů a poskytuje návrhy a doporučení pro firmy působící na tomto trhu. Cílem této práce je identifikovat faktory, které ovlivňují chování spotřebitelů při nákupu fitness produktů. V rámci této práce byla použita kvantitativní metodologie v podobě dotazníkového průzkumu. Respondenti byli …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the identification of factors influencing consumer behaviour when purchasing fitness products and provides suggestions and recommendations for companies operating in this market. The goal of this thesis is to identify the factors that influence consumer buying behaviour for fitness products. A quantitative methodology in the form of a questionnaire survey was used in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
  • Vedoucí: Hana Janáčková
  • Oponent: Josef Kašík

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace