Eva Rončková

Master's thesis

Možnosti využití nástrojů GIS a environmentálního modelování v procesu hodnocení vlivů na životní prostředí

Possibilities of GIS and Environmental Modelling in Environmental Impact Assessment
Abstract:
Náplní předkládané diplomové práce jsou možnosti využití nástrojů GIS (geografických informačních systémů) a environmentálního modelování v procesu EIA (posuzování vlivů na životní prostředí). Problematika je rozebrána teoreticky a rovněž i prakticky na konkrétním záměru, a to s akcentem na vodní a půdní složku ŽP. Teoretická část práce seznamuje s procesem EIA, nástroji GIS a environmentálního modelování …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis are the possibilities of geographical information systems (GIS) and tools of environmental modeling application within environmental impact assessment (EIA) process. Problems are described theoretically as well as practically on the example of simple project. Theoretical part introduces with the process of EIA and GIS and environmental tools. In practical part these tools …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2010

Thesis defence

  • Supervisor: Jan Unucka
  • Reader: Martin Adamec

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava