Vliv primárních skupin na proces kupního rozhodování spotřebitele – Vendula Hrubá
Vendula Hrubá
Bachelor's thesis
Vliv primárních skupin na proces kupního rozhodování spotřebitele
The influence of primary groups on the process of consumer purchasing decisions
Anotácia:
Na kupní rozhodování spotřebitele působí řada vlivů, z velké míry jsou jimi primární skupiny. Bakalářská práce rozebírá vliv primárních skupin na kupní rozhodování spotřebitele, konkrétně vliv dětí na své rodiče v rámci kupního rozhodovacího procesu. K získání výsledků byla použita data z databáze MML-TGI, která vytvořila rámcové zázemí tohoto vlivu pro primární výzkum. Ten sestával z kvalitativních …viacAbstract:
A consumer’s decision-making process is influenced by a number of factors. Primary groups tend to influence the consumer in larger scales than others. This bachelor’s thesis analyses how consumers and what they purchase is influenced by primary groups. The primary group considered in the practical part of the thesis is specifically based on children and the influence they have on their parents while …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83268
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedúci: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83268
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions
Veronika Moskaleva -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lucie Tůmová -
Vliv skryté reklamy youtuberů na nákupní preference dětí
Romana Šmírová -
The Impact of Social Media Influencers Focused on Health on Marketing and Consumer Behavior on Instagram in Czech Republic
Dominik Ziegler -
Consumer behavior research using data from online games
Vojtěch Kotrba -
Covid-related change in consumer behavior in rural Pakistan
Muhammad Usman Riaz -
Influencer marketing v prostředí Instagramu a jeho vliv na spotřební chování dětí ve věku 12–15 let
Michaela Vejsadová -
Označení VEGAN na produktech a jeho vliv na spotřební chování
Michaela Malecová