Genderové role muže a ženy v reklamě – Ing. Alena Palkosková
Ing. Alena Palkosková
Bakalářská práce
Genderové role muže a ženy v reklamě
Gender Roles of Men and Women in Advertising
Anotace:
Ve své bakalářské práci se chci zabývat rolemi mužů a žen v reklamě. Dále stereotypy těchto rolí, jak to vypadalo v minulosti a jak je tomu dnes. Jak se toto vnímání rolí mění v závislosti na tom, komu je reklama určena a kdo ji sleduje. Také bych chtěla zjistit, zda současné reklamy prezentují muže a ženy stereotypně a odhalit, zda stereotypy – jako je například pohled na krásu, neškodí společnosti …víceAbstract:
In my thesis I want to address the roles of men and women in advertising. Then stereotypes of these roles, how it looked in the past and how it is today. How is this perception of roles varies depending on whom it is addressed and who looks at it. I would also like to know if present advertising presents men and women stereotyped and reveal if stereotypes – like the concept of beauty not harm the society …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mbdja/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Gender a genderové stereotypy z pohledu mužů a žen žijících v rurálním prostředí
Hana Pokorná -
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ -
Gender Stereotypes in Fairytales: Cinderella
Jana Poskerová -
Ona a on: Genderové stereotypy ve výtvarném projevu u teenagerů.
Kateřina Hadravová -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova -
Women's Revolt against Social Stereotypes in Toni Morrison's Novels
Radka Nosková -
Prezentace genderových rolí v hrané a animované verzi Krásky a zvířete od Walta Disneyho a jejich porovnání (diskurzivní analýza)
Michaela Střížová -
Czech Consumers' Perceptions of Gender Stereotypes in Advertising
Natálie Hofmanová