Zabezpečení poprodejních služeb společnosti Iveco Czech Republic – Bc. Iva Hovadová
Bc. Iva Hovadová
Diplomová práce
Zabezpečení poprodejních služeb společnosti Iveco Czech Republic
After-sales services provision of company Iveco Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce analyzuje proces zabezpečení poprodejních služeb společnosti Iveco Czech Republic. Popisuje tento proces, navrhuje úspory v době finanční krize a řešení, která budou přínosem pro společnost zejména v oblasti ekonomické a hodnoty pro zákazníka.Abstract:
The thesis analyses proces of after-sales services of company Iveco Czech Republic. It describes this proces,in time of financial crisis recommends saves and solutions, which will be asset for company abouve all in economic field and value for customer.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/dh0r9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
- Vedoucí: Ing. René Révay
- Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
E-mail marketing jako prostředek komunikace se zákazníkem (B2C)
Marek Janoš -
Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování
Gabriela Kuchariková -
Zákazník v centru služby: aplikace nástrojů designu služeb v jazykové škole a návrh webu
Eva Syrovátková -
Prodavačka - zákazník: příběh o vyjednávání moci v nadnárodním potravinovém řetězci
Petra Renčová -
Zákazník v globálním obchodě před a po světové pandemii covid-19 (let 2019-2021)
Aleš Dřízhal -
Influencer marketing a cílový zákazník firmy ulivilu s. r. o.
Romana Klimentová -
Dítě jako zákazník
Christian Dosoudil -
Marketingové důsledky stárnutí populace: Senior jako zákazník a spotřebitel
Klára Jestřábová