Procesy zpracování filmového materiálu v digitálním archivnictví a v kinematografii – Bc. Ondřej Synáček
Bc. Ondřej Synáček
Bachelor's thesis
Procesy zpracování filmového materiálu v digitálním archivnictví a v kinematografii
Film stock processing in digital cinema and digital archives
Abstract:
Digitální intermediát je nový výrobní proces, který umožňuje vyšší flexibilitu v úpravě filmového obrazu. Jde o hybridní technické zpracování filmu, které spojuje technologii filmového pásu s digitální. V průběhu výroby celovečerního filmu implementuje video techniku dříve spjatou s televizní a dokumentární tvorbou. Kromě profesionální filmové tvorby našel digitální intermediát uplatnění i na specializovaných …moreAbstract:
The work focuses on the digital intermediate process in the area of the professional cinema and the archival restoration. The digital intermediate is both a production process and digitized film images. This bachelor thesis only deals with the visual part of the digital intermediate. The sound part was ommitted due to the length of the work. The goal of the text is to reveal the specific digital tools …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/p3mf7/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Anna Batistová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SYNÁČEK, Ondřej. \textit{Procesy zpracování filmového materiálu v digitálním archivnictví a v kinematografii}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2011. Available from: https://theses.cz/id/d6sz86/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Film and Audio-Visual Culture Studies
Theses on a related topic
-
Technologicko-tvůrčí význam filmového materiálu v době digitální kinematografie
Filip Blažek -
Technologicko-tvůrčí význam filmového materiálu v době digitální kinematografie
Filip Blažek -
Digitální kinematografie, její vznik a využití v praxi
Dominika Baníková -
Očista digitálnej kinematografie
Martin Repka -
Barevné prostory v digitální kinematografii a cesta k jednotnému systému ACES
Václav Pavlíček -
1. RED ONE digitální kamera v nízkorozpočtové kinematografii 2. Adaptace divadelní hry digitální technologií, režie
Radek VOLF -
Digitální kinematografie - video s vysokým rozlišením
Robert NEKL -
1. Teoretická část - Nové trendy v digitální kinematografii, srovnání s klasickou kinematografií 2. Praktická část - Kamera na hraném filmu "Rytířství" - Romance rytířské doby
Marian RYLKA