Strategické cíle rozvoje celoživotního vzdělávání pedagogů základních a středních škol – Veronika Šimonová
Veronika Šimonová
Master's thesis
Strategické cíle rozvoje celoživotního vzdělávání pedagogů základních a středních škol
Strategic goals in lifelong education of teachers of primary and secondary schools
Anotácia:
Tato diplomová práce je svým empirickým výzkumem zaměřena na zjištění současné situace v oblasti nabídky a poptávky po aktivitách v celoživotním vzdělávání pedagogů základních a středních škol na území Místní akční skupiny Česká Kanada. Teoretická část práce se věnuje legislativnímu vymezení v oblasti rozvoje celoživotních vzdělávacích aktivit pro pedagogy a vysvětluje základní pojmy spojené s celoživotním …viacAbstract:
The aim of this thesis due to its empiric research is oriented at the evaluation of current state of supply and demand in activities connected to lifelong education of teachers of primary and secondary schools situated in the area of Místní akční skupina Česká Kanada. The theoretical part of the thesis examines the legislative definition in the area of development of lifelong educational activities …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72074
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2018
- Vedúci: Irena Stejskalová
- Oponent: Lenka Komárková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72074
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj resilience osobnosti žáka s ADHD z pohledu učitelů
Zuzana RUCKÁ -
Vliv školního řádu na rozvoj osobnosti žáka střední školy
Jaroslav PEJZL -
Vedení a rozvoj osobnosti dětí v rámci plaveckého kurzu
Jana Jaroměřská -
Rozvoj osobnosti dítěte s poruchou autistického spektra v předškolním věku
Lucie MARTINÁSKOVÁ -
Rizikové faktory v rozvoji osobnosti dítěte v perspektivě učitelů mateřských škol
Jana Hniličková -
Využití metod DV pro rozvoj osobnosti dítěte v MŠ
Marie Sychrová -
Rozvoj kompetencí učitele estetické výchovy prostřednictvím zážitkové pedagogiky
Alžběta Zezulová -
Volný čas dětí s mentálním postižením jako příležitost pro rozvoj osobnosti volnočasového pedagoga.
Eliška Mikolajková