Společenská odpovědnost firem v aplikaci na koncept fair trade – Bc. Mariana Košíčková
Bc. Mariana Košíčková
Diplomová práce
Společenská odpovědnost firem v aplikaci na koncept fair trade
Corporate Social Responsibility applied on Fair Trade concept
Anotace:
Cílem předkládané diplomové práce je ukázat možné cesty aplikace konceptu CSR prostřednictvím podpory myšlenky spravedlivého obchodování. Práce má za úkol zjistit, jaké preference mají zákazníci, kteří nakupují zboží s certifikátem Fairtrade, a zdali se obchodníkům vyplatí se takovou myšlenkou zabývat. Výzkum se uskutečnil prostřednictvím dotazníkového šetření. Ve třech různých obchodech s potravinami …víceAbstract:
The goal of this diploma thesis is to show a way how to use CSR by supporting fair trade. The task of the work is to find out the preferences of people who buy FT certificated products and if shopkeepers could benefit from this idea. Three different shops with food in Brno were involved in the research realized in a survey. In this survey, we have approached people who have ever bought anything with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jqass/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2013
- Vedoucí: Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Lenka Formánková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje
Práce na příbuzné téma
-
Impacts of the introduction of the euro on the corporate sector
Yiming Hua -
Porovnání principů Corporate Governance v rozvinutých ekonomikách a v zemích střední a východní Evropy
Anastasiya Tishchenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate Social Responsibility in a concrete firm
Chunyi Zhao -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Corporate Social Responsibility as a Competitive Advantage for International Companies
Markéta Dlouhá -
Customers' awareness and attitude toward environmental corporate social responsibility
Yu-Hsin Cheng -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev