Tvorba grafického manuálu vybrané společnosti – Anna Marešová
Anna Marešová
Bakalářská práce
Tvorba grafického manuálu vybrané společnosti
Creation of company graphic manual
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je shrnout teoretická východiska problematiky tvorby gra-fického manuálu a na základě shromážděných informací poté vytvořit grafický manuál vy-brané společnosti. V teoretické části autorka pojednává o tvorbě grafických manuálů, přičemž vychází z informací, které k dané problematice napsali jiní autoři. V praktické části práce na základě shrnutých metod a postupů z teoretické …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to summarize the theoretical background of the issue of creating a graphical manual and based on the gathered information create a graphical manual of the selected company.In the theoretical part, the author discusses the creation of graphic manuals, based on information written on the issue by other authors. In the practical part of the work based on the summarized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dana Vynikarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity design nově vzniklé značky na trhu
Kateřina Hrubá -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Corporate Identity Design
Petra Železná -
Corporate identity design Galerie města Třince
Jana Kaufmanová -
Corporate Identity Design startupu
Miriam Vojčeková -
Corporate Identity Design inovativní filmové produkční společnosti
Natálie Šedivá -
Corporate identity design v módním průmyslu
Jiří Chyla
Název
Vložil
Vloženo
Práva