Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace – Bc. Petra Žáková
Bc. Petra Žáková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Marketing Communications of the Selected Non-profit Organization
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci neziskové organizace AIESEC Česká republika. Cílem této práce je zhodnotit stav online marketingové komunikace a na základě získaných dat vytvořit návrhy pro její zlepšení. První kapitola teoretické čísti se zabývá vymezením pojmu nezisková organizace, dále představuje nástroje marketingové komunikace a zásady pro jejích používání v návaznosti …moreAbstract:
The Bachelor thesis focuses on marketing communication of the not-for-profit organisation AIESEC in the Czech Republic. The aim of this thesis is to analyse the current state of online markecting communication and based on obtained data to create a proposal for improvement. In the first chapter of the theoretical part, the term not-for-profit organisation is defined, tools of marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/bqgxh/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Reader: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽÁKOVÁ, Petra. \textit{Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2024. Available from: https://theses.cz/id/d71z7c/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová