Mgr. Monika LATINOVÁ

Diplomová práce

Uvedení nového kulturního měsíčníku na trh

Introducing a new cultural monthly magazine to the market
Anotace:
Diplomová práce charakterizuje současné periodika a webové stránky informující o kulturním dění města Pardubice a jeho okolí. Součástí praktické části jsou taktéž výsledky provedeného primárního a sekundárního výzkumu, na jejichž základě je stanovena cílová skupina a SWOT analýza připravovaného magazínu a webové stránky. Obsahem projektové části je pak návrh obsahového a grafického zpracování kulturního …více
Abstract:
My thesis describes present periodicals and web pages that inform about cultural happenings in Pardubice and its surroundings. In the practical part, I show results of prima-ry and secondary research.This research helped me created the target group and SWOT analysis of the magazine and web page. In the project part, there is a proposal of contentual and graphical elaboration for the monthly cultural …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor: 7552

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LATINOVÁ, Monika. Uvedení nového kulturního měsíčníku na trh. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2038

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace