Analýza chování zákazníků na trhu dortů a zákusků – Marie Procházková
Marie Procházková
Diplomová práce
Analýza chování zákazníků na trhu dortů a zákusků
Analysis of Customer Behaviour in the Cake and Dessert Market
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na detailní analýzu nákupního chování zákazníků v hypermarketech a supermarketech, s důrazem na preference při výběru dortů a zákusků od společnosti Marlenka. Cílem práce bylo identifikovat postoje zákazníků k umístění výrobků Marlenka v prodejním prostoru, frekvenci nákupů, vnímání značky ve srovnání s konkurencí, kritéria výběru, účel nákupu, oblíbené produkty, reakce …víceAbstract:
This thesis focuses on a detailed analysis of customer buying behaviour in hypermarkets and supermarkets, with an emphasis on the preferences for cakes and desserts from Marlenka. The aim of the thesis was to identify customer attitudes towards the positioning of Marlenka products in the sales area, frequency of purchases, perceptions of the brand compared to competitors, selection criteria, purpose …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/154999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Milena Lahutová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Market survey and population characteristics of three species of pangolins (Pholidota) in the Republic of the Congo
Markéta Swiacká -
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu
Martin Kubát -
Students Consumer Behavior on Mobile Phone Market
Hoai Thu Tran -
Women's Rights in the Job Market - Ethical Questions
Marie Daová -
Czech customer´s purchasing behaviour at the market of cosmetics
Martina Ropická -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Dopady koronavirové krize na trh práce v ČR
Táňa Kupková -
Dopady technologických inovací na trh práce ve vybraném průmyslovém odvětví
Petr Skoták