Elena Giertlová
Bakalářská práce
Design a vizuální styl videohry
Design and Visual Style of a Videogame
Anotace:
ABSTRAKT Práce se zabývá problematikou herních stereotypů a vývojem her samotných. Teoretická část krátce popisuje definici pojmu 'hra', věnuje se její historii a vývoji, taktéž z vizuální stránky. Hlavní problematikou a analýzou práce jsou stereotypy hlavních hrdinů, taky her celkově. V neposlední řadě popisuje i motivaci lidí k hraní her. Praktická část pak předsta-vuje moje vlastní řešení smyšlené …víceAbstract:
This project deals with the issue of stereotypes in games and the game development itself. Theoretical part shortly describes definition of the term 'game', the history and develop-ment of games, from the visual side as well. The main point of analysis in this project is the stereotype of a game character, or game itself. Last, but not least, thesis describes mo-tivation of people to play games. Practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Giertlová, Elena. Design a vizuální styl videohry. Zlín, 2018. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design
Práce na příbuzné téma
-
Krysák - autorská kniha pro děti, digitální ilustrace
Markéta Vítková -
Ilustrace příběhů pro děti i dospělé s užitím počítačové grafiky
Anna DOMANSKÁ -
Pokročilá digitální ilustrace a její využití pro komerční účely
Nghia Phung -
Herní design v praxi: implementace hry a principy herního designu
Lukáš Pařil -
Game design dokument jako nástroj a mediální artefakt
Viliam Korbel -
Herní design – tvorba vlastní soulslike hry
Oliver Stančev -
Concept art: Hlubiny herního designu
Hana Ondrušová -
3D concept art pro videohry
Nikola Svobodů