Grafický manuál značky a vizuálního stylu pro firmu TEAMWAY a.s. – Jindřich Richter
Jindřich Richter
Diplomová práce
Grafický manuál značky a vizuálního stylu pro firmu TEAMWAY a.s.
The manual of brand graphics and visual style of the company TEAMWAY a.s.
Anotace:
Cílem literární rešerše diplomové práce je popis teorie z oblasti počítačové grafiky, corporate identity, corporate designu a tvorby grafického manuálu. Je zde vysvětlen účel grafického manuálu, jeho použití, obsah a pravidla jeho tvorby.Cílem praktické části diplomové práce je tvorba grafického manuálu pro reálnou firmu, která se rozhodla začít na daném trhu. Součástí praktické části práce jsou návody …víceAbstract:
The aim of literal research of this thesis is the description of the computer graphic, corporate identity, corporate design and creation of the graphic manual. It will be explain the purpose of the graphic manual and its use. Final part of the thesis is to create a graphic manual for the real company. The practical part of the work will be instructions for creating a graphic ad promotional materials …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dana Vynikarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Metodické listy pro výuku počítačové grafiky na středních uměleckých školách – vektorová grafika v programu Adobe Illustrator
Lenka Cardová -
Elektronický kurz Adobe Illustrator pro střední školy
Matouš MUTINA -
Webový výukový materiál : Adobe Illustrator
Jiří STROMŠÍK -
Digitální grafika pro prezentaci územně samosprávného celku
David Bařtipán -
1. Teoretická část: Vliv počítačových technologií na estetiku a vizuální podobu realizací projektů v oblasti vizuálního stylu firem, institucí, organizací, 2. Praktická část: Corporate design imaginární firmy s uplatněním motion grafiky ve ztvárnění vizuálního stylu.
Štěpánka ŠVARCOVÁ -
Soubor příkladů návrhů designu v Adobe Photoshop
Lenka BRACHACZKOVÁ -
Moderní webdesign s využitím Adobe Photoshop
Petr Horáček -
Generování webových stránek z Adobe Photoshop
Andrej Farkaš
Název
Vložil
Vloženo
Práva