Bc. Michaela Lukešová

Master's thesis

Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace

Social Networks as a Trendy Tool of Digital Communication
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací v současném digitálním prostředí. Pozornost je věnována zejména marketingové strategii na sociálních sítích. Cílem této práce je navržení nové marketingové komunikace konkrétní firmě za účelem zjištění, zdali je investice do marketingových služeb pro podniky přínosná. Daný cíl je naplněn pomocí provedení PESTLE analýzy, Porterovy analýzy 5 sil a SWOT …more
Abstract:
The diploma thesis deals with marketing communication in the current digital environment. The focus is on marketing strategy on social networks. The aim of this thesis is to propose a new marketing communication for a specific company in order to determine whether the investment in marketing services is beneficial for companies. The given goal is fulfilled by performing PESTLE analysis, Porter's analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2022
  • Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management