Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace – Bc. Michaela Lukešová
Bc. Michaela Lukešová
Diplomová práce
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Social Networks as a Trendy Tool of Digital Communication
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací v současném digitálním prostředí. Pozornost je věnována zejména marketingové strategii na sociálních sítích. Cílem této práce je navržení nové marketingové komunikace konkrétní firmě za účelem zjištění, zdali je investice do marketingových služeb pro podniky přínosná. Daný cíl je naplněn pomocí provedení PESTLE analýzy, Porterovy analýzy 5 sil a SWOT …víceAbstract:
The diploma thesis deals with marketing communication in the current digital environment. The focus is on marketing strategy on social networks. The aim of this thesis is to propose a new marketing communication for a specific company in order to determine whether the investment in marketing services is beneficial for companies. The given goal is fulfilled by performing PESTLE analysis, Porter's analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w5g7r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
- Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Epidemiologické trendy onkologických onemocnění u dětí a dospívajících v ČR
Denisa Krejčí -
Trendy v oblasti logistiky
Richard Stieber -
Trendy a rozvojové výzvy malých měst v jižních Čechách
Veronika Jurečková -
Trendy vývoje de facto států v kontextu proměn teritoriální suverenity
Štěpán Podhrázský -
Trendy ocenění transakcí v private equity
Filip Joachimsthal -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková