Marketingová strategie pro poskytovatele služeb – Bc. Ľudmila Vašková
Bc. Ľudmila Vašková
Master's thesis
Marketingová strategie pro poskytovatele služeb
The Marketing Strategy for Service Providers
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je výber vhodnej marketingovej stratégie pre malého poskytova-teľa služieb, konkrétne poskytovateľa prístupu k internetu. K tomu smeruje vymedzenie teórie týkajúcej sa marketingovej stratégie. Vybraná marketingová stratégia je ďalej preta-vená do strategického marketingového plánu. Ako podklad k strategickému marketingo-vému plánu slúži praktická časť práce naplnená analýzami …moreAbstract:
The objective of the thesis is a selection of appropriate marketing strategy for a small ser-vice provider - internet service provider. The basis for the selection are set in the theoreti-cal part about marketing strategy. The selected marketing strategy is then implemented into strategic marketing plan. Resources for the marketing plan are presented in practical part of the thesis filled with analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2015
Accessible from:: 20. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vašková, Ľudmila. Marketingová strategie pro poskytovatele služeb. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Strategický marketingový plán pro soubor dvou památkových objektů
Lucie Vítámvásová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Marketingový strategický plán občanského sdružení Kulturárium
Tereza Wíznerová -
Strategický marketingový plán taneční školy Swing Wings z. s.
Pavlína Horvátová -
Marketingová stratégia Penziónu Integrity
Martina Kadorová -
Marketingová situačná analýza vybranej banky
Peter Bogyi -
Marketingová strategie výrobného družstva Kovotvar Kúty
Juraj Karáč