Faktory úspěchu crowdfundingové kampaně v prostředí českého internetu – Jan Pekárek
Jan Pekárek
Master's thesis
Faktory úspěchu crowdfundingové kampaně v prostředí českého internetu
Factors of Success of a Crowdfunding Campaign within Scope of the Czech Internet
Anotácia:
Crowdfunding je takový způsob financování projektu, kdy jsou peníze získávány od velkého množství drobných přispěvatelů. Tato práce má za cíl identifikovat základní faktory úspěchu crowdfundingové kampaně na základě statistické analýzy projektů na portálu HitHit.cz. Dále přináší soubor doporučení, jak vytvořit úspěšnou crowdfundingovou kampaň, a charakteristiku největších amerických a českých crowdfundingových …viacAbstract:
Crowdfunding is a way of financing a project when money is raised from a large number of small contributors. The main objective of this thesis is to identify key contributing factors of success of a crowdfunding campaign based on statistical analysis of projects on HitHit.cz. As a further contribution, this thesis aims to provide recommendations on how to create a successful crowdfunding campaign, …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52856
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 1. 2017
- Vedúci: Markéta Kubálková
- Oponent: Ivana Topolová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52856
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Crowdfunding Campaign for a Real Estate Startup
Kateřina Čepelíková -
Crowdfunding jako nástroj financování podniku
Jitka Došková -
Equity crowdfunding a návrh kampaně na platformu Fundlift
Vojtěch Voříšek -
Crowdfunding - Nový fenomén fundraisingu v oblasti kreativní kultury
Natalie Maliosová