Analýza a optimalizace výkonnostních PPC reklam v dané společnosti – Kateřina Tomášová
Kateřina Tomášová
Bakalářská práce
Analýza a optimalizace výkonnostních PPC reklam v dané společnosti
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o PPC reklamách v rámci realitního trhu. Teoretická část poskytuje poznatky z online marketingového a komunikačního mixu, PPC reklam a jejich možnostech inzerování. Praktická část se zabývá analýzou, optimalizací a návrhem nové PPC kampaně v kontextu realitního trhu. Následně je provedeno vyhodnocení a doporučení vhodných opatřeních pro další zlepšení. Přínosem práce je zvýšení …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with Pay per Click advertising in the real estate market. The theoretical part provides knowledge from online marketing and communication mix, PPC Ads and their advertising possibilities. The practical part deals with analysis, optimization and design of a new PPC campaign in the context of the real estate market. Subsequently, an evaluation and recommendation of appropriate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/d7ta59/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2019
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOMÁŠOVÁ, Kateřina. \textit{Analýza a optimalizace výkonnostních PPC reklam v dané společnosti}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/d7ta59/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Výkonnostní marketing na facebookovém profilu společnosti ESCUBE, s.r.o.
Iva Ambrosová -
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Výkonnostní marketing pro expanzi startup pracovního portálu na vybraných trzích
Tereza Jakschová -
Výkonnostní online marketing v event managementu
Jiří Skala -
Performance marketing online
Markéta Hamaďáková -
Internetový marketing prostřednictvím výkonnostní PPC reklamy ve vybrané firmě
Ondřej Svoboda -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta