Využití helpdeskového systému pro zvýšení spokojenosti zákazníků – Bc. Zdeňka Frnková
Bc. Zdeňka Frnková
Bakalářská práce
Využití helpdeskového systému pro zvýšení spokojenosti zákazníků
The use HelpDesk system to improving customer satisfaction
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na informační systémy pro zpracování zákaznických požadavků. V úvodních částech je uvedena definice základní pojmů z oblasti řízení zákaznických požadavků a popsána problematika informačních systémů pro evidenci a zpracování zákaznických požadavků. Součástí práce je popis řešení evidence a zpracování těchto požadavků pro vybranou společnost aukční portál Aukro.cz. Hlavním …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the use of information systems in customer requirement processing. The introductory parts provide definitions of the basic terms in the field of customer requirement management and description of information systems used in customer requirement recording and processing. In the following parts description of solutions for recording and processing of all customer requirements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2014
- Vedoucí: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Frnková, Zdeňka. Využití helpdeskového systému pro zvýšení spokojenosti zákazníků. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Regionální a informační management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.