Spotřebitelské chování zákazníků tří vybraných kamenných obchodů se second-hand oblečením – Klára Šímová
Klára Šímová
Diplomová práce
Spotřebitelské chování zákazníků tří vybraných kamenných obchodů se second-hand oblečením
Consumer behavior of customers of three selected stone shops with second-hand clothes
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza spotřebitelského chování zákazníků tříkamenných second-hand obchodů v České republice. Jedná se rozdílné obchodypůsobící na Táborsku v Jihočeském kraji. Prvním obchodem je Hrabárnav Soběslavi, druhým Výběrový second-hand Bellitex v Plané nad Lužnicía posledním Putovní second-hand Marwil v Táboře. Výzkum je zaměřen na zjištěnímotivů nákupu zákazníků v těchto vybraných …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyse consumer behaviour of customers of three stone second-hand shops in the Czech Republic. These different shops are situated in the Tábor region of South Bohemia. The first shop is Hrabárna in Soběslav, the second one is Superior Second-Hand Bellitex in Planá nad Lužnicí and the last one is Travelling Second-Hand Marwil in Tábor. The research is focused on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76537
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: Michal Šimůnek
- Oponent: Tomáš Kincl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76537
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
The effects of sustainable marketing on customers to consider environmentally conscious product in fashion industry
Selin Senyuva -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Consumer behavior in fashion industry.
Komal Verma -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
Analysis of the Consumers Behavior in the Fast-Fashion Industry
Kseniia Nazarina