Adaptace začínajícího učitele ve speciální mateřské škole – Bc. Hana PŘIBYLOVÁ
Bc. Hana PŘIBYLOVÁ
Diplomová práce
Adaptace začínajícího učitele ve speciální mateřské škole
Adaptation of a beginning teacher in a special kindergarten
Anotace:
Tématem diplomové práce je adaptace začínajícího učitele ve speciální mateřské škole. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá definováním učitele speciální mateřské školy, kvalifikačními předpoklady pro výkon profese, jeho profesními kompetencemi a profesními činnostmi. Dále jsou zde popsány podmínky vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is the adaptation of a novice teacher in a kindergarten for children with special needs. The thesis is divided into two parts - a theoretical and practical. The theoretical part deals with the definition of a novice teacher, the qualification prerequisites for the performance of the profession, his/her professional competences and professional activities. Furthermore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Štefánková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PŘIBYLOVÁ, Hana. Adaptace začínajícího učitele ve speciální mateřské škole. České Budějovice, 2023. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Využití moderních technologii při výuce žáků s lehkým mentálním postižením na 2. stupni základních škol ve třídách zřízených podle §16 odst. 9 školského zákona v Karlovarském kraji
Radka Sosnovcová -
Práce s dětmi ve třídě zřízené podle § 16 odstavce 9 v Mateřské škole
Alena RÁKOSOVÁ -
Využití moderních technologii při výuce žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách dle § 16 odst. 9 školského zákona ve Středočeském kraji
Tereza Balejová -
Tělesná zdatnost žáků základních škol podle § 16 odst. 9 školského zákona na Jablonecku
Dan Rozkovec -
Využití moderních technologii při výuce žáků s lehkým mentálním postižením na 2. stupni základních škol ve třídách zřízených podle §16 odst. 9 školského zákona v Karlovarském kraji
Radka Sosnovcová -
Rozvoj komunikace u dětí s diagnózou vývojová dysfázie v rámci mateřských škol zřízených podle §16 odst. 9 školského zákona
Hana Němcová -
Pedagogická intervence problémového chování u žáků škol zřízených podle § 16 odst. 9 školského zákona
Ladislav HOLINSKÝ
Název
Vložil
Vloženo
Práva