Příprava 3D charakteru lidské postavy pro animaci – Mgr. Jitka Pospíšilová
Mgr. Jitka Pospíšilová
Bakalářská práce
Příprava 3D charakteru lidské postavy pro animaci
Preparation of 3D Human Character for Animation
Anotace:
Tato bakalářská práce slouží studentům pro pochopení technik přípravy 3D charakteru lidské postavy pro animaci v programu 3ds Max. Při postupu podle této metodiky se seznámí se základními kroky nezbytnými pro vytvoření 3D charakteru plně připraveného jak do herních systémů, tak do filmových animací.Abstract:
This work is a handbook for students. They will learn to prepare 3D human character for animation in the 3ds Max program. Going through tutorials and text, they will learn basic steps needed for creating 3D character which is fully prepared for game engines or film animations.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wahn4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2008
- Vedoucí: MgA. Helena Lukášová, ArtD.
- Oponent: RNDr. Vít Kovalčík, Ph.D., Herbert
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Vybrané animační nástroje programu 3ds Max a jejich využití při tvorbě charakteru
Martina Šebová -
3D animace řeči v kontextu videoher
Lenka Michalková -
Průzkum a analýza metod kombinací 2D a 3D technik
Jan Kastner -
Výukový materiál pro aplikaci Autodesk 3ds Max
Jan Pařízek -
3D animace řeči v kontextu videoher
Lenka Michalková -
Animace 3D charakteru
Jana Eitlerová -
Plugin pro nefotorealistické animace humanoidní postavy.
Andrea Navrátilová -
Modelování procesu tisku na laserové tiskárně ve 3d studio max
Tomáš NOVOTNÝ