Podnikatelský plán: Výstavba golfového hřiště – Bc. Vilma Knoblochová
Bc. Vilma Knoblochová
Bachelor's thesis
Podnikatelský plán: Výstavba golfového hřiště
Business Plan: Golf Course Construction
Abstract:
Cílem bakalářské práce bude na základě provedených analýz vypracovat podnikatelský plán výstavby golfového hřiště. Práce bude dělena na dvě části, teoretická východiska a část praktickou. Teoretická východiska se zabývají rešerší literatury k danému tématu. Praktická část má pak za úkol zpracování podnikatelského plánu včetně dotazníkového šetření. Cílem je vyhodnotit návratnost vložené investice a …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis will be to develop a business plan for golf course construction based on the analyzes. The work will be divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical background deals with literature search on the topic. The practical part is then tasked with processing a business plan including a questionnaire survey. The aim is to evaluate the return on investment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jgkvf/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Andrea Tomášková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Klára Milatová -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Marketingová strategie podnikatelského subjektu
Lucie Königsmarková -
Marketingová strategie podnikatelského inkubátoru Point One
Luboš Ducháček -
Marketingová strategie projektu zážitkového cestování
Jakub Fürych -
Marketingová strategie podniku pro expanzi na evropské trhy
David Kryštof -
Příprava obchodní a marketingové strategie pro podnikatelský záměr skokového zvětšení malé společnosti.
Kateřina Kuncová