Podnikatelský plán: Výstavba golfového hřiště – Bc. Vilma Knoblochová
Bc. Vilma Knoblochová
Bachelor's thesis
Podnikatelský plán: Výstavba golfového hřiště
Business Plan: Golf Course Construction
Anotácia:
Cílem bakalářské práce bude na základě provedených analýz vypracovat podnikatelský plán výstavby golfového hřiště. Práce bude dělena na dvě části, teoretická východiska a část praktickou. Teoretická východiska se zabývají rešerší literatury k danému tématu. Praktická část má pak za úkol zpracování podnikatelského plánu včetně dotazníkového šetření. Cílem je vyhodnotit návratnost vložené investice a …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis will be to develop a business plan for golf course construction based on the analyzes. The work will be divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical background deals with literature search on the topic. The practical part is then tasked with processing a business plan including a questionnaire survey. The aim is to evaluate the return on investment …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jgkvf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Andrea Tomášková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Klára Milatová -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Marketingová strategie podnikatelského subjektu
Lucie Königsmarková -
Marketingová strategie podnikatelského inkubátoru Point One
Luboš Ducháček -
Marketingová strategie projektu zážitkového cestování
Jakub Fürych -
Marketingová strategie podniku pro expanzi na evropské trhy
David Kryštof -
Příprava obchodní a marketingové strategie pro podnikatelský záměr skokového zvětšení malé společnosti.
Kateřina Kuncová