Rozložení reklamy v jednotlivých médiích v České republice – Tereza Mazurová
Tereza Mazurová
Bakalářská práce
Rozložení reklamy v jednotlivých médiích v České republice
Distribution of advertisement in particular media in Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o tématu Rozložení reklamy v jednotlivých médiích v České republice. Nejprve se zabývá historií reklamy ve světě a poté také v České republice od 60. let 19. století. Dále vymezuje a definuje pojem reklamy, určuje její funkce a zabývá se i názory a pohledy na reklamu. V další kapitole se práce zabývá jednotlivými médii - tiskem, outdoorem, rozhlasem, televizí a internetem …víceAbstract:
This Bachelor´s Dissertation deals with the issue of Distribution of Advertisement in Particular Media in Czech Republic. At first this work looks into the world history of advertisement and also the history of advertisement in Czech Republic from 60´s of 19th century. Further it defines the concept of advertisement, its functions and how people look at it. In the next chapter this work persues particular …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/5178/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
- Vedoucí: Ing. Eva Klánová
- Oponent: Ing. Jan Mastný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAZUROVÁ, Tereza. \textit{Rozložení reklamy v~jednotlivých médiích v~České republice}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/d82249/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách