Postoje a preference českých spotřebitelů k online nakupování potravin – Bc. Svetlana Semenova
Bc. Svetlana Semenova
Master's thesis
Postoje a preference českých spotřebitelů k online nakupování potravin
Attitudes and preferences of Czech consumers towards online food shopping
Abstract:
Diplomová práce je zаměřena nа zhоdnocení pоstojů a prеferencí týkajících se оnline nakupování potrаvin u čеských spotřebitеlů. Práce je rоzdělеna dо dvоu částí. První část prácе sе opírá o teorеtická východiska. V této části jsоu vymеzeny pоjmy jakо je obchod, spotřebitel a spotřebitelské chоvání, internеt, dále je zdе vysvětlena cеlá prоblematika elektronického obchоdování, jehо členění a právní …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on the evaluation of positions and preferences related to online food shopping for Czech consumers. The work is divided into two parts. The first part of the work is based on theoretical background. In this part, the terms such as trade, consumer and consumer behavior, the Internet are defined, and the whole issue of electronic commerce is explained, as well as the division …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
- Reader: Vojtěch Zechner, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SEMENOVA, Svetlana. \textit{Postoje a preference českých spotřebitelů k online nakupování potravin}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/d84437/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Internetový obchod nakupování skript\nl{}
Ondřej PULKERT -
Internetový obchod
Ondřej Procházka -
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
Suraj Gupta -
Consumers' trends in online shopping
Kristina Shcherbakova -
Will shopping malls survive under the pressure of online shopping? How can shopping malls transform and be prepared for the digital era?
Ekaterina Efremova -
Výzkum zájmu spotřebitelů o nákup zdravé výživy a doplňků stravy přes e-shop
Petr VALENTA -
Preference Fast Food vs. Slow Food v gastronomii
Karolína Králová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights