Postoje a preference českých spotřebitelů k online nakupování potravin – Bc. Svetlana Semenova
Bc. Svetlana Semenova
Diplomová práce
Postoje a preference českých spotřebitelů k online nakupování potravin
Attitudes and preferences of Czech consumers towards online food shopping
Anotace:
Diplomová práce je zаměřena nа zhоdnocení pоstojů a prеferencí týkajících se оnline nakupování potrаvin u čеských spotřebitеlů. Práce je rоzdělеna dо dvоu částí. První část prácе sе opírá o teorеtická východiska. V této části jsоu vymеzeny pоjmy jakо je obchod, spotřebitel a spotřebitelské chоvání, internеt, dále je zdе vysvětlena cеlá prоblematika elektronického obchоdování, jehо členění a právní …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the evaluation of positions and preferences related to online food shopping for Czech consumers. The work is divided into two parts. The first part of the work is based on theoretical background. In this part, the terms such as trade, consumer and consumer behavior, the Internet are defined, and the whole issue of electronic commerce is explained, as well as the division …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Vojtěch Zechner, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Internetový obchod nakupování skript\nl{}
Ondřej PULKERT -
Internetový obchod
Ondřej Procházka -
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
Suraj Gupta -
Consumers' trends in online shopping
Kristina Shcherbakova -
Will shopping malls survive under the pressure of online shopping? How can shopping malls transform and be prepared for the digital era?
Ekaterina Efremova -
Výzkum zájmu spotřebitelů o nákup zdravé výživy a doplňků stravy přes e-shop
Petr VALENTA -
Preference Fast Food vs. Slow Food v gastronomii
Karolína Králová
Název
Vložil
Vloženo
Práva