Jan JONÁŠ

Bachelor's thesis

Analýza optimalizace použití nástrojů a způsobů řešení reklamací v automobilovém průmyslu

Optimization analysis and utilization of tools and methods for claims management in the automotive industry
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou a optimalizací způsobu řešení reklamací v automobilovém průmyslu. Hlavním cílem je identifikovat nejefektivnější metody pro řešení a prevenci reklamací, s důrazem na snížení jejich počtu a zlepšení celkové kvality výrobků. Práce zkoumá existující postupy a modely řešení reklamací, analyzuje jejich účinnost a navrhuje optimalizované strategie pro dosažení lepších …viac
Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis and optimization of the complaint handling process in the automotive industry. Its main objective is to identify the most effective methods for addressing and preventing complaints, with an emphasis on reducing their number and improving the overall quality of products. The thesis examines existing practices and models for handling complaints, analyses their …viac
 

Kľúčové slová

reklamace zákazník výrobek kvalita
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Milan Dian, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JONÁŠ, Jan. Analýza optimalizace použití nástrojů a způsobů řešení reklamací v automobilovém průmyslu. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta strojního inženýrství

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta strojního inženýrství

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Mechanical Engineering

Bachelor programme / odbor:
Production Management / Řízení jakosti