Veronika Urbanová

Bachelor's thesis

Analýza marketingového prostředí a návrhy na zlepšení komunikačního mixu společnosti Riviera tour s.r.o.

Marketing environment analysis and suggested changes for improving Riviera Tour’s marketing communication
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí a marketingového a komunikačního mixu v oblasti cestovního ruchu. Jejím cílem je stanovení návrhů na zlepšení marketingové komunikace a tržního umístění cestovní kanceláře Riviera Tour, která se specializuje na prodej okružních plaveb po moři. K zhodnocení podniku je využita matice BCG, PESTEL analýza, Porterův model pěti sil a analýza …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing environment analysis and marketing and communication mix in area of tourism. It’s purpose is to provide proposals for marketing communication and segmentation improvements to the travel agency Riviera Tour which specialises on cruises. For the company evaluation in this thesis are used BCG matrix, PESTEL analysis, Porter’s Five Forces Model and SWOT analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.