Analýza marketingového prostředí a návrhy na zlepšení komunikačního mixu společnosti Riviera tour s.r.o. – Veronika Urbanová
Veronika Urbanová
Bakalářská práce
Analýza marketingového prostředí a návrhy na zlepšení komunikačního mixu společnosti Riviera tour s.r.o.
Marketing environment analysis and suggested changes for improving Riviera Tour’s marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí a marketingového a komunikačního mixu v oblasti cestovního ruchu. Jejím cílem je stanovení návrhů na zlepšení marketingové komunikace a tržního umístění cestovní kanceláře Riviera Tour, která se specializuje na prodej okružních plaveb po moři. K zhodnocení podniku je využita matice BCG, PESTEL analýza, Porterův model pěti sil a analýza …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing environment analysis and marketing and communication mix in area of tourism. It’s purpose is to provide proposals for marketing communication and segmentation improvements to the travel agency Riviera Tour which specialises on cruises. For the company evaluation in this thesis are used BCG matrix, PESTEL analysis, Porter’s Five Forces Model and SWOT analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
URBANOVÁ, Veronika. \textit{Analýza marketingového prostředí a~návrhy na zlepšení komunikačního mixu společnosti Riviera tour s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/d8cnwr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Communication mix analysis focused on customers satisfaction Teilo Engineering Ltd. \nl{} (Analýza komunikačního mixu zaměřena na spokojenost zákazníků Teilo Engineering Ltd.)
Patrik ROUPA