Metoda Balanced Scorecard jako nástroj strategického řízení konkrétního podniku – Bc. Ján Šimko
Bc. Ján Šimko
Diplomová práce
Metoda Balanced Scorecard jako nástroj strategického řízení konkrétního podniku
The Balanced Scorecard method as a tool for strategic management in the enterprise
Abstract:
The goal of my thesis “Balanced Scorecard as a tool for strategic management in the enterprise” is to analyse the strategic management of a company, update the strategy of the company, define new strategy areas, and create a new strategy map and a scorecard for the particular company. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The method Balanced Scorecard is defined in the theoretical …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce „Balanced Scorecard jako nástroj strategického řízení konkrétního podniku“ je analýza strategického riadenia podniku, doplnenie firemnej stratégie, definovanie nových strategických oblastí, vytvorenie strategickej mapy a scorecardu pre konkrétny podnik. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti je definovaná metóda Balanced Scorecard vrátane jej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hyas3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2013
- Vedoucí: Ing. Bc. Lucie Hubíková
- Oponent: Ing. Ladislav Šiška, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategické řízení společnosti metodou Balanced Scorecard a její vliv na zákazníka
Martin Fous -
Quality optimization in IT organization using strategic process management methods
Jozef Pajzinka -
Analýza podniku pomocí Balanced Scorecard: případová studie
Kateřina Caletková -
Strategie rozvoje malého a středního podniku
Jakub Kollár -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Balanced Scorecard jako nástroj strategického řízení konkrétního podniku
Juraj Sloboda -
Obchodná stratégia podniku v sektore malých vesmírnych satelitov
Vratko Kapuš -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák