Bc. Eva Hankusová

Bachelor's thesis

Uvedení nového výrobku na trh

Lauching of a new product to the market
Anotácia:
Uvedení nového výrobku na trh je nedílnou součástí dobře fungující společnosti. V teoretické části je popsána metodika související s uvedením výrobku na trh, od marketingového výzkumu po používané marketingové strategie. V praktické části se seznámíme se společností Drinkmark, která pod značkou Fruity uvedla v lednu 2012 produkt Ananasová šťáva 100% na český a slovenský trh.
Abstract:
Launching of a new product to the market is an integral part of a well functional company. The theoretical part describes the methodology associated with launching the product, from market research to used marketing strategies. In the practical part of this work, we introduce the company drinkmark that brand Fruity introduce Pineapple 100% juice product in January 2012 for Czech and Slovak market.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
  • Vedúci: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Martin Petrášek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance