Zpětná vazba ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy – Bc. Tereza Ondráčková
Bc. Tereza Ondráčková
Bakalářská práce
Zpětná vazba ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy
Feedback in English language classes at lower secondary school
Anotace:
Tématem bakalářské práce je zpětná vazba ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy. Cíl práce je zaměřen na učitelovu práci se zpětnou vazbou v online výuce a také její typy, které v hodinách využívá. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část definuje zpětnou vazbu a základní pojmy. Také je zde uvedeno několik typologií zpětné vazby a popsány některé techniky …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the feedback in English lessons at lower secondary school. It is aimed at the teacher dealing with feedback in online lessons and further explores the types of feedback used in the lessons. The thesis consists of the theoretical and empirical part. The theoretical part examines the definition of feedback and introduces the terminology. Further, it deals with the typology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f6c6p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Klára Záleská, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Pedagogická komunikace a interakce v průběžně pedagogické praxi
Simona Ptáčková -
Scandinavian Influence on English Language
Michal Kopka -
Application of communicative approach principles in English language teaching
Markéta Vysloužilová -
Using mobile applications in autonomous English language learning for adult learners at the A1 – B1 level of proficiency.
Valeriya Semikova -
Impact of Feedback Strategies on Student Motivation and Growth Mindset for English Language Classrooms in the Czech Republic
Veronika Halászová -
Zpětná vazba učitelů k výkonu studentů při řešení modelové situace
Jan JEČMEŇ