Produkt jako zdroj konkurenční výhody Osobní účet České spořitelny – Bc. Radek Šula
Bc. Radek Šula
Bakalářská práce
Produkt jako zdroj konkurenční výhody Osobní účet České spořitelny
Product as a source of competitive advantage Giro account of Česká spořitelna
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je pohled na produkt, jako na zdroj konkurenční výhody. Vybraným produktem je Osobní účet České spořitelny, a. s. První část práce je zaměřena na oblast analýzy produktu. Dále se práce věnuje problematice konkurence, konkurenčních výhod a specifik marketingového mixu v oblasti služeb. V následující části je provedena analýza produktu a jeho konkurenčních výhod. Cílem práce …víceAbstract:
Subject of this bachelor thesis is the view of the product as a source of competitive advantage. Selected product is the Giro account of the Česká spořitelna, a.s., The first part is focused on the analysis of the product. The thesis deals with the issue of competition, competitive advantages and specifics of the marketing mix in services. In the following part is an analysis of the product and its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/orr98/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Marie Hamplová
- Oponent: PhDr. Marek Matějka, PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová