Etické nákupní chování českých spotřebitelů: rozpor mezi postojem a chováním – Lucia Poláková
Lucia Poláková
Master's thesis
Etické nákupní chování českých spotřebitelů: rozpor mezi postojem a chováním
Ethical purchasing behaviour of Czech consumers: attitude – behaviour gap
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje etickým spotřebitelům. Zkoumá detailně jejich kupní chování, postoje vůči etičnosti a udržitelnému životnímu prostředí, a možný rozpor mezi jejich postoji a skutečným kupním chováním. Hlavním cílem bylo zjistit, co právě tento rozpor způsobuje a dále určit motivátory a bariéry etického nákupu v České republice a na Slovensku z pohledu etického spotřebitele. Výzkum proběhl …viacAbstract:
The diploma thesis analyses behaviour of ethical consumers. It examines particularly their purchasing behaviour, attitudes towards ethics and sustainable environment, and the possible gap between their attitudes and actual purchasing behaviour. The main goal is to define, what causes a gap between the attitude and the behaviour of an ethical consumer, and to identify the motivators and barriers for …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 1. 2020
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80497
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
- Vedúci: Zuzana Chytková
- Oponent: Jaroslav Pašmik
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80497
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřeba ovlivněna etikou
Kateřina Faltusová -
Spotřeba ovlivněna etikou
Dayana Dentelinova -
Spotřeba ovlivněna etikou
Slavíková Slavíková -
Spotřeba a udržitelnost v módním průmyslu: Rozdíl generací v nákupním chování etické módy
Martin Zacha -
Využití vlivu internetových diskusí na nákupní chování
Marie Veselá -
Impact of Brands on Consumer Behaviour. A cross-generation Analysis.
Michaela Lukačínová