Hana Benešová
Bakalářská práce
Marketingový audit e-shopu
Marketing Audit of e-Shop Business
Anotace:
Tématem této bakalárské práce je analýza marketingového prostredí zkoumaného subjektu prostrednictvím marketingového auditu. V úvodu nalezneme vysvetlení duležitých pojmu, zatímco v praktické cásti se zabýváme mnoha duležitými faktory spadajícími do marketingové situacní analýzy. Porovnáním získaných informací a následnou aplikacídosáhneme cíleného výsledku a sice zjištení pozice zkoumaného subjektu …víceAbstract:
The subject of this bachelor work is an analysis of marketing environment of the investigated subject through the marketing audit. The introduction contains explanation of the important concepts while in the practical part we are dealing with many important factors falling within the marketing situational analysis. By comparison of the gatheredinformation through the subsequent application, we are …víceKlíčová slova
Audit analýza e-shop konkurence zákazníci strategie doprava platba komunikace propagace cena doporucení nakupování
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Marcel Riedl, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Fakulta lesnická a dřevařskáBakalářský studijní program:
Hospodářská a správní služba v lesním hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace společnosti Remissio
Pindurová Pindurová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro inovativní potravinářskou řadu
Gabriela Vytisková -
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Alice Hermanová -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Adéla Zárubová -
Customers' view on convenience products packet design.
Mohammad Mahin Intasher Chowdhury
Název
Vložil
Vloženo
Práva